Csendes Percek augusztus 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Aug. 12., Cs, 04:00:08 CEST

               2004. augusztus 12. csütörtök

Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az ÚR -:
békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt
adok nektek. Ha segítségül hívtok, és állhatatosan
imádkoztok hozzám, akkor meghallgatlak benneteket.
Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes szívvel folyamodtok
hozzám. Megtaláltok engem - így szól az ÚR -, jóra fordítom
sorsotokat, összegyűjtlek benneteket minden nép közül és
minden helyről, ahová szétszórtalak - így szól az ÚR -, és
visszahozlak erre a helyre, ahonnan fogságba vitettelek benneteket.
Jer 29,11-14.

                      FÉNYES JÖVŐ

Az Úr javamra dönti el ügyemet. Uram, örökké tart
szereteted, ne hagyd el kezed alkotásait! (Zsolt 138,8)

Egy tanár kollégám nekem ajándékozott egy királypillangó
lárvát, hogy megfigyelhessem. Hetekig csak mozdulatlanul
feküdt szürkén, szárazon és élettelenül. Azután egy nap
váratlanul fekete és nedves lett. Tudtam, hogy a pillangó
születése már nincs messze.
Két nappal később megtörtént az átalakulás. A pillangó az
üveg falán kapaszkodott és a szárnyait nyújtogatta. Amikor a
szárnyai megszáradtak, felvettem az ujjamra, elvittem az
ablakhoz és szabadon engedtem. Néhány másodpercig a
párkányon ült, a szárnyaival csapkodott, mielőtt felszállt
volna. Azután elrepült a célállomása, Mexikó felé, ahol majd
több millió királypillangóhoz csatlakozik.
Ennek a kis pillangónak az útiránya és végállomása egész
biztos. Hiszem, hogy én is egy biztos cél felé haladok, bár
néha úgy tűnik, semmi jó nem történik az életemben, nem
veszek észre előre mozdulást, és az útirányt sem látom.
Mégis biztosan tudom, hogy Isten egy fényes jövőt tartogat a
számomra. Az én feladatom bízni az Úrban, abban, hogy ő
betartja az ígéreteit a megfelelő időben.

Imádság: Urunk, segíts, hogy átadva életünket, szeretetedben
bízva forduljunk az ismeretlen jövő felé. Ámen.

Isten szeretetében akkor is bízhatunk, amikor nem látjuk életünkben a haladást.
                 Barbara Windham (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MÉG NEM ISMERTÉK FEL KRISZTUSBAN A JÖVŐJÜKET!