Csendes Percek augusztus 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Aug. 3., K, 04:00:01 CEST

             2004. augusztus 3. kedd

Mert az emberek önmaguknál nagyobbra esküsznek, és náluk
minden ellenvetésnek véget vet, és mindent megerősít az
eskü. Ezért tehát az Isten, mivel még teljesebben akarta
megmutatni az ígéret örököseinek, hogy elhatározása
változhatatlan, esküvel vállalt kezességet. Így e két
változhatatlan tény által, amelyekben lehetetlen, hogy Isten
hazudjon, erős bátorításunk van nekünk, akik odamenekültünk,
hogy belekapaszkodjunk az előttünk levő reménységbe. Ez a
reménység lelkünknek biztos és erős horgonya, amely behatol
a kárpit mögé, ahova elsőként bement értünk Jézus, aki
Melkisédek rendje szerint főpap lett örökké.
Zsid 6,16-20.

                  A HORGÁSZÁS FORTÉLYA

Ez a reménység lelkünknek biztos és erős horgonya.
(Zsid 6,19)

Kisfiú koromban horgászni tanultam. Nagybátyámnak volt egy
kis horgásztava Alabamában, Wildfork községben. A tó elég
elhanyagolt volt, magas növények lepték el a szélét, és ezek
nehézzé tették a partról való horgászást. Így hát egyik nap
beraktam a felszerelésem a csónakba, amelyet nagybátyám a
közelben tartott, és elindultam a tavon befelé.
Miután találtam egy megfelelő helyet, elkezdtem csévélni az
orsót horgászás közben. Néhány perc múlva észrevettem, hogy
elsodródtam a kívánt helytől. Ez így ment mindaddig, amíg a
nagybátyámtól meg nem tanultam, mire jó a horgony. Amikor
horgászásra alkalmas helyet találtunk, kidobta a horgonyt,
és rögzítette a csónakot. Soha nem fogom elfelejteni a
felfedezést: Ez a horgony nagyszerű! Így kell horgászni!
Az élet is hasonlatos ahhoz, mint amikor egy halászcsónakban
ülünk a tavon. El fogunk sodródni. Ahhoz, hogy a helyünkön
maradjunk, szükség van egy horgonyra. A Zsidókhoz írt levél
szerzője azt mondja, hogy a változhatatlan Istenbe vetett
erős hit a lelkünk horgonya.
A sikeres horgászáshoz horgony kell, ugyanez áll az igaz
életre is.

Imádság: Szerető Istenünk, horgonyozd le lelkünket azon a
helyen, ahol lennünk kell. Ámen.

Isten ígéretei életünk biztos horgonya.
                  Van Morris (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK A LELKI VIHAROKBAN LÉVŐKÉRT!