Csendes Percek augusztus 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Aug. 2., H, 04:00:01 CEST

                 2004. augusztus 2. hétfő

Ami kezdettől fogva volt, amit hallottunk, amit szemünkkel
láttunk, amit megfigyeltünk, amit kezünkkel is
megtapintottunk, azt hirdetjük az élet igéjéről. Mert
megjelent az élet, mi pedig láttuk, és bizonyságot teszünk
róla, és ezért hirdetjük nektek is az örök életet, amely
azelőtt az Atyánál volt, most pedig megjelent nekünk. Amit
tehát láttunk és hallottunk, azt hirdetjük nektek is, hogy
nektek is közösségetek legyen velünk: a mi közösségünk pedig
közösség az Atyával és az ő Fiával, a Jézus Krisztussal.
De hogyan hívják segítségül azt, akiben nem hisznek? Hogyan
is higgyenek abban, akit nem hallottak? Hogyan hallják meg
igehirdető nélkül?
1Jn 1,1-3 és Róm 10,14.

                         IDÉZÉS

Mivel pedig a hitnek ugyanaz a Lelke van bennünk, ahogyan
meg van írva: "Hittem, azért szóltam", mi is hiszünk, és
azért szólunk! Mert tudjuk, hogy aki feltámasztotta az Úr
Jézust, az Jézussal együtt minket is feltámaszt, és maga elé
állít veletek együtt. (2Kor 4,13-14)

A fiamat tanúként idézték meg egy verekedés ügyében. Kissé
izgatott lett, mivel még sohasem volt dolga a bírósággal.
Megnyugtattam, és felvilágosítottam, hogy csupán el kell
mondania, mit látott és hallott. Azt várják tőle, hogy az
igazságról tanúskodjon.
Nem erre hívattunk el mi is, hívő emberek? Sokan szégyelljük
megosztani hitünket másokkal. De hiszen arra hívattunk el,
hogy Jézus tanúi legyünk, aki az út, az igazság, és az élet.
Nem maradunk magunkra bizonyságtételünkben, Isten elküldte a
Szentlelket, hogy velünk legyen.
Nem mások megítélésére és elítélésére hívattunk el. Ez Isten
dolga. Tőlünk csak azt várja, hogy mondjuk el mindazt, amit
megismertünk, tegyünk tanúbizonyságot hitünkről, és a többit
bízzuk a Szentlélekre.

Imádság: Köszönjük, Atyánk, hogy elküldted Szentlelkedet
hozzánk. Segíts kiállnunk a te nevedért. Adj bátorságot az
igazság szólására. Ámen.

Hol tehetek ma tanúbizonyságot hitemről?
              Julia Cutting (East Yorkshire, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A BÍRÓSÁGI TANÚKÉRT!