Csendes Percek aprilis 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 30., P, 04:00:01 CEST

              2004. április 30. péntek

Ha ezeket tanítod a testvéreknek, jó szolgája leszel
Krisztus Jézusnak, hiszen a hit és az igaz tanítás igéivel
táplálkozol, amelynek követőjévé lettél. A szentségtörő és
vénasszonyos meséket pedig utasítsd el, inkább gyakorold
magad a kegyességben, mert a test sanyargatásának kevés a
haszna, a kegyesség pedig mindenre hasznos, mert megvan
benne a jelen és a jövendő élet ígérete. Igaz beszéd ez, és
teljes elfogadásra méltó; hiszen azért fáradunk és küzdünk,
mert az élő Istenben reménykedünk, aki üdvözítője minden
embernek, de leginkább a hívőknek. Rendeld el ezeket, és
tanítsd. Senki meg ne vessen ifjú korod miatt, hanem légy
példája a hívőknek beszédben, magaviseletben, szeretetben,
hitben, tisztaságban. Amíg megérkezem, legyen gondod az Írás
felolvasására, az igehirdetésre, a tanításra. Ne hanyagold
el a benned levő kegyelmi ajándékot, amelyet prófécia által
kaptál a vének kézrátételével. Ezekkel törődj, ezekkel
foglalkozz, hogy előrehaladásod nyilvánvaló legyen mindenki
előtt. Legyen gondod önmagadra és a tanításra, maradj meg
ezek mellett, mert ha így cselekszel, megmented magadat is,
hallgatóidat is.
1Tim 4,6-16.

                   MINDEN NAP AZ ELSŐ

...gyakorold magad a kegyességben, mert a test
sanyargatásának kevés a haszna, a kegyesség pedig mindenre
hasznos, mert megvan benne a jelen és a jövendő élet ígérete.
(1Tim 4,7-8)

Ma reggel, ahogy fölkeltem, egy papirost találtam a
Bibliámon, amit a lányom hagyott ott: "Mami, kérlek, ébressz
fel reggel hétkor! Ma korán kell mennem dolgozni. Puszi, Mindy"
Az évek során, mialatt a gyermekeim felnőttek, rengeteg
ilyen üzenetet találtam: "Mami, ne felejtsd el, hogy ma
értem kell jönni a suliba!" vagy "Mami, kérlek, tedd reggel
a szárítóba a ruháimat!". A papírkákon sokféle üzenet volt,
és a gyerekek mindig a Bibliámra tették azokat, biztosak
lévén abban, hogy így nem kerülik el a figyelmemet.
Minden napot úgy kezdek, hogy bibliaolvasásra és imádkozásra
szakítok elsőként időt. Minden egyes napom első óráját
Istennel töltöm. Azt hiszem, hogy sosem láttam át teljesen,
milyen hatással van ez a családomra. Nemcsak Isten felé
irányuló elkötelezettségemet láthatták, hanem annak is tanúi
voltak, milyen befolyással vannak életünkre az imádságok. Ma
reggel azért fohászkodtam, hogy gyermekeim életük minden
napján érezzék Krisztus szeretetét.

Imádság: Mindenható Istenünk, köszönjük, hogy mindenkinek
felajánlod a veled való kapcsolat lehetőségét. Ámen.

Mit tanít az életem másoknak Isten szeretetéről?
                      Kim B. Galanti (Nevada, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY AZ ISTENNEL TÖLTÖTT IDŐ FONTOS LEGYEN SZÁMUNKRA MINDEN NAP!