Csendes Percek aprilis 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 28., Sze, 04:00:01 CEST

            2004. április 28. szerda

Az ÚR ezt mondta Illésnek: Jöjj ki, és állj a hegyre az ÚR
színe elé! És amikor elvonult az ÚR, nagy és erős szél
szaggatta a hegyeket, és tördelte a sziklákat az ÚR előtt;
de az ÚR nem volt ott a szélben. A szél után földrengés
következett; de az ÚR nem volt ott a földrengésben. A
földrengés után tűz támadt; de az ÚR nem volt ott a tűzben.
A tűz után halk és szelíd hang hallatszott. Amikor Illés ezt
meghallotta, palástjával eltakarta az arcát, kiment, és
megállt a barlang bejáratánál. Egy hang pedig így szólt
hozzá: Mit csinálsz itt, Illés? Ő így felelt: Nagyon
buzgólkodtam az ÚRért, a Seregek Istenéért, mert Izráel fiai
elhagyták szövetségedet, lerombolták oltáraidat, prófétáidat
pedig fegyverrel ölték meg. Egyedül én maradtam meg, de az
én életemet is el akarják venni. Ekkor azt mondta neki az
ÚR: Menj, kelj ismét útra a pusztán át, Damaszkuszba, és
amikor odaérsz, kend fel Hazáélt Arám királyává. Azután
Jéhút, Nimsi fiát kend fel Izráel királyává; Elizeust, az
ábél-mehólái Sáfát fiát pedig kend fel prófétává a magad
helyébe! És aki majd megmenekül Hazáél kardjától, azt Jéhú
öli meg, és aki megmenekül Jéhú kardjától, azt Elizeus öli
meg. De meghagyok Izráelben hétezer embert: minden térdet,
amely nem hajolt meg a Baal előtt, és minden szájat, amely
nem csókolta meg azt.
1Kir 19,11-18.

                    TISZTA CSATORNA

A test törekvése halál, a Lélek törekvése pedig élet és békesség.
(Róm 8,6)

Baj van a kisrádiómmal. Néha tisztán és hangosan jön az
adás, máskor meg minden nyilvánvaló ok nélkül torzított,
zavaros hangokat lehet csak fogni vele. Lassan, óvatosan
tekergetem az állomáskereső gombját. Fordítom a készüléket
erre-arra. Egy pillanatra lehet, hogy tisztább a hang, de
aztán megint felülkerekednek a sistergő, recsegő zajok.
Ez a dolog nagyon hasonlít az Istennel való kapcsolatomhoz.
Egyes napokon Isten oly tisztán beszél hozzám, hogy egész
lényem megtelik Teremtőnk hangjának muzsikájával. Ilyenkor
úgy tűnik, mintha többé semmi sem állhatna közénk. Máskor
meg úgy érzem, egyáltalán nem hallom Istent. Olvasom a
Bibliám, de a szavak mintha nagyon távolról érkeznének
hozzám, mintha torzítaná, zavarná valami a jeleket. A zavart
gyakran nyugtalankodás, neheztelés, vagy a saját
elképzeléseimhez való ragaszkodás okozza. Minél inkább saját
érdekeimre figyelek, annál nehezebben hallom meg Istent.
Nem tudom, tehetek-e valamit a rádiómért. De azt tudom, hogy
az Istennel való kapcsolatom egyre tisztul. Minél inkább
feladom saját érdekeimet, és Istennek engedem át magam,
annál jobb a kapcsolatunk.

Imádság: Urunk, segíts nekünk akaratunkat alárendelnünk
neked minden nap, és követnünk a te szándékodat. Ámen.

Mi gátolja Istennel való kapcsolatomat?
              Marianne Jones (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A KERESZTYÉN RÁDIÓMŰSOROKÉRT!