Csendes Percek aprilis 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 22., Cs, 04:00:01 CEST

               2004. április 22. csütörtök

Ezért tehát mi is, akiket a bizonyságtevőknek akkora fellege
vesz körül, tegyünk le minden ránk nehezedő terhet, és a
bennünket megkörnyékező bűnt, és állhatatossággal fussuk meg
az előttünk levő pályát. Nézzünk fel Jézusra, a hit
szerzőjére és beteljesítőjére, aki az előtte levő öröm
helyett - a gyalázattal nem törődve - vállalta a keresztet,
és az Isten trónjának a jobbjára ült.
Zsid 12,1-2.

                        A VÍZ SZÉLÉN

Ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van,
annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei
elhívásának a Krisztus Jézusban adott jutalmáért. (Fil 3,14)

Szeretek a lakóhelyemhez közeli tó körül kocogni. Egy hosszú
szakaszon a víz széléhez egészen közel visz az út. Amikor a
tó felől hideg szél fúj, ez a rész rendkívül fárasztó.
Sokszor akartam már megállni és megpihenni. De rájöttem, ha
folytatom a futást, végül elhagyom ezt a hideg, szeles
útszakaszt.
Futóösvényem ezen szakaszához hasonló időszakok voltak az
életemben is. A feleségemtől való elválás húsz év után, vagy
az unokám halála, két ilyen nehéz időszak volt. De ahogy
öregszem, és előbbre jutok a hitben, megértem, hogy Isten
mindig velem volt. Az örömökkel teli időszakokban, de a
szomorú időkben is; akkor is, amikor könnyen ment a futás,
de a hideg, szeles útszakaszokon is. Mindig lesznek olyan
élethelyzetek, amikor a nehézségek túl nagyoknak, az Isten
pedig távolinak tűnik. De ha kitartok, hitem növekedni fog,
és Isten jelenlétét újra érzem életemben.

Imádság: Drága Istenem, segíts meg hitemben, erősítsd
odaszánásomat, hogy bízzam jelenlétedben életem minden
idején. Ámen.

Isten velünk jár életünk borús időszakában is.
                Steve F. Biggers (Oklahoma, USA)

IMÁDKOZZUNK A FUTÓKÉRT!