Csendes Percek aprilis 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 20., K, 04:00:01 CEST

              2004. április 20. kedd

Mindenekelőtt az egymás iránti szeretet legyen kitartó
bennetek, mert a szeretet sok bűnt elfedez. Legyetek
egymással vendégszeretők zúgolódás nélkül. Ki milyen lelki
ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal egymásnak, mint
Isten sokféle kegyelmének jó sáfárai: ha valaki prédikál,
úgy mondja szavait, mint Isten igéit, ha valaki szolgál, úgy
szolgáljon, mint aki azt az Istentől kapott erővel végzi,
hogy mindenkor az Isten dicsőíttessék Jézus Krisztus által,
akié a dicsőség és a hatalom örökkön-örökké. Ámen.
1Pt 4,8-11.

                   SZERETETBEN ELKÖTELEZVE

Legyen velünk Istenünknek, az Úrnak jóindulata! Kezeink
munkáját tedd maradandóvá, kezeink munkáját tedd maradandóvá!
(Zsolt 90,17)

Szívműtéte után meglátogattam 83 éves barátomat, Robertet.
Nagyon jó hangulatban találtam, az Urat dicsőítette, amiért
vele volt a műtéte alatt. A műtét komolysága ellenére
türelmetlenül várta, hogy kikerülhessen a kórházból, és
visszatérhessen a szolgálathoz, melyet önkéntesként
kórházakban és szanatóriumokban végzett idősek között. Azt
mondta, vissza kell mennie dolgozni, mert az idős embereknek
szükségük van rá.
Habár Robert idősebb, mint sok ember, akit szolgál, nem
hiszem, hogy bármikor is úgy tekintene magára, mint aki
öreg. Éles elméje és megértőképessége arra ösztönzi, hogy
idős kora ellenére is szolgáljon. Adóíveket és biztosítási
papírokat tölt ki, telefonon intézkedik, sőt időnként jogi
képviselőként is eljár, ha valamelyik idős embernek nincs a
közelben rokona. Az érdeklődőknek felolvas a Bibliából, és
imádkozik velük.
Robert szeretetszolgálata engem és mindenkit megindít, akik
csak ismerjük őt. Segít megértenünk, hogy mi is lehetünk
Isten áldásának forrása mások számára.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy naponta jelen vagy
életünkben, és hogy másokat szolgálhatunk a te nevedben. Ámen.

Isten mindannyiunknak ad szolgálati lehetőségeket.
                 Walter Maris (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ OTTHONUKHOZ KÖTÖTT IDŐSEKÉRT!