Csendes Percek aprilis 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 10., Szo, 04:00:01 CEST

           2004. április 10. szombat

Majd így szólt hozzájuk Jézus: "Ezt mondtam nektek, amikor
még veletek voltam: be kell teljesednie mindannak, ami meg
van írva rólam a Mózes törvényében, a próféták könyvében és
a zsoltárokban." Akkor megnyitotta értelmüket, hogy értsék
az Írásokat, és így szólt nekik: "Így van megírva: a
Krisztusnak szenvednie kell, de a harmadik napon fel kell
támadnia a halottak közül, és hirdetni kell az ő nevében a
megtérést és a bűnbocsánatot minden nép között,
Jeruzsálemtől kezdve. Ti vagytok erre a tanúk.
Lk 24,44-48.

                      KÖDÖS REGGEL

Most tükör által homályosan látunk, akkor pedig színről
színre; most töredékes az ismeretem, akkor pedig úgy fogok
ismerni, ahogyan engem is megismert az Isten. (1Kor 13,12)

Egy sürgős megbízást kellett teljesítenem húsvét reggelén.
Sűrű köd volt, amit enyhe esőszitálás kísért. A látási
viszonyok igen rosszak voltak. Útközben figyeltem a parkoló
autókat, ahogy a napkelte istentiszteletre gyülekeztek.
Micsoda lehangoló volt a ködben és párában ünnepelni Urunk
feltámadását! Elkezdtem imádkozni a korai istentiszteletek
résztvevőiért.
Azután egy gondolat jutott eszembe: Ilyen volt az életünk
Krisztus nélkül. Az élet köde elhomályosítja látásunkat.
Csupán csak azt látjuk, ami a szemünk előtt van. Az igazi
életnek csak a foszlányait tudjuk érzékelni.
De amikor megismerjük Krisztust, a köd oszlani kezd. Az
életünket egy új, biztos perspektívából fogjuk látni.
Kétkedő kérdéseink is válaszra találnak. A Bibliát pedig
megújult értelemmel olvashatjuk.
Hirtelen megváltoztak az imádságaim. Azokért kezdtem el
imádkozni, akik minden nap ködben járnak, hogy találkozzanak
a feltámadott Üdvözítővel, aki segít megtalálni az utat.

Imádság: Világosság Istene, köszönjük ajándékodat, Jézus
Krisztust, a te Fiadat. Segíts meglátni és megtapasztalni a
minket körülölelő szeretetedet minden nap. Ámen.

Krisztust megismerve új szemmel látjuk az életet.
                 Dick Lewis (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A HÚSVÉTI ISTENTISZTELETEK VEZETŐIÉRT!