Csendes Percek aprilis 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 7., Sze, 04:00:01 CEST

              2004. április 7. szerda

Dicsekednem kell, habár nem használ; rátérek azért az Úr
megjelenéseire és kinyilatkoztatásaira. Ismerek egy embert a
Krisztusban: tizennégy évvel ezelőtt - hogy testben-e, vagy
testen kívül-e, nem tudom, csak az Isten tudja -,
elragadtatott a harmadik égig. Én tudom, hogy az az ember -
hogy testben-e vagy testen kívül-e, nem tudom, csak az Isten
tudja -, elragadtatott a paradicsomba, és olyan
kimondhatatlan beszédeket hallott, amelyeket nem szabad
embernek elmondania. Ezzel az emberrel dicsekszem, nem pedig
önmagammal; ha csak az erőtlenségeimmel nem. Pedig ha
dicsekedni akarnék, nem lennék esztelen, mert igazságot
mondanék, de mérséklem magamat, hogy valaki többnek ne
tartson, mint aminek lát, vagy amit tőlem hall; még a
kinyilatkoztatások különleges nagysága miatt sem. Ezért
tehát, hogy el ne bizakodjam, tövis adatott a testembe: a
Sátán angyala, hogy gyötörjön, hogy el ne bizakodjam. Emiatt
háromszor kértem az Urat, hogy távozzék az el tőlem. De ő
ezt mondta nekem: "Elég neked az én kegyelmem, mert az én
erőm erőtlenség által ér célhoz." Legszívesebben tehát az
erőtlenségeimmel dicsekszem, hogy a Krisztus ereje lakozzék
bennem. Ezért a Krisztusért örömöm telik erőtlenségekben,
bántalmazásokban, nyomorúságokban, üldöztetésekben és
szorongattatásokban; mert amikor erőtlen vagyok, akkor
vagyok erős.
2Kor 12,1-10.

                      TÖVISSEL ÉLNI

Pál írta: "Én megtanultam, hogy körülményeim között
elégedett legyek." (Fil. 4,11)

Első autónkat egy használtautó-piacon vettük, tíz évesen. A
tulajdonunk feletti büszkeségünk kissé elhomályosult, amikor
másnap reggel nem akart beindulni. Ez csak a kezdete volt
azon próbálkozásainknak, hogy az autónkat új autóként
kezeljük. Évtizedekkel később elismertük, hogy időt és pénzt
takaríthattunk volna meg, ha elfogadjuk olyannak, amilyen -
köhögősnek, zörgősnek és hibásnak.
Mint Pál apostol, aki megtanult a "tövissel a testében" élni
(2Kor 12,7), jól tesszük, ha az élet részeként fogadjuk el a
tökéletlenséget. Legtöbben rájövünk, hogy a tökéletes
házasságban való reménység némi módosításra szorul. A
tökéletes gyermekekben való reménységünk is rövid életű.
Megtanulunk úgy élni velük, amilyenek. Az idős kor sincs
fájdalom és fáradtság nélkül.
Pál erőt merített Isten szavaiból: "Elég neked az én
kegyelmem, mert az én erőm erőtlenség által ér célhoz."
(2Kor 12,9) Hit által ámulatba ejtő képességünk lesz a
"tövissel" együtt élni. Isten kegyelme elegendő Jézus
Krisztusban.

Imádság: Segíts minket, Istenünk, benned bízni, elhinni,
hogy a te kegyelmed megtart minket, bármit is hoz az élet.
Krisztusban imádkozunk hozzád. Ámen.

Az élet ugyan nem tökéletes, de azért nagyon jó.
              Robert R. Allen (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK HOZZÁ KELL SZOKNIUK AZ ÖREGEDÉS KORLÁTAIHOZ!

Programajánlat:

A Jézus élete című filmet vetítik nagypénteken a
Szabad Evangéliumi Gyülekezet imaházában.
Időpont: 2004. április 9. 18:00
Cím: 1136 Budapest, Béke u. 35/A

Minden érdeklődőt szeretettel várnak.