Csendes Percek aprilis 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 6., K, 04:00:02 CEST

              2004. április 6. kedd

Felelt Jób, és ezt mondta az ÚRnak: Tudom, hogy mindent
megtehetsz, és nincs olyan szándékod, amelyet meg ne
valósíthatnál. Ki merné elhomályosítani az örök rendet
tudatlanul? Azért mondottam, hogy nem értem. Csodálatosabbak
ezek, semhogy felfoghatnám. Hallgass meg, hadd beszéljek! Én
kérdezlek, te pedig oktass engem! Csak hírből hallottam
rólad, de most saját szememmel láttalak. Ezért visszavonok
mindent, bűnbánatot tartok porban és hamuban.
Jób 42,1-6.

                    ISTENEM, MIÉRT?

Bízzál az Úrban teljes szívből, és ne a magad eszére
támaszkodj! Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja
ösvényeidet. (Péld 3,5-6)

Önkéntes szociális munkás vagyok. Nemrégiben megkértek, hogy
látogassak meg a kórházban egy 40 év körüli asszonyt, akinek
már szinte egész testét átjárta a rák. A szívem sajgott érte
és a családjáért, mert kilátástalan volt a helyzete.
Egy 90 éves barátnőm nyugdíjasházban él. Valaha teljes
életet élt, de már belefáradt az életbe, és szeretne
meghalni.
Aznap délután hazafelé autózva sírni kezdtem. "Istenem,
miért? Miért van, az hogy egy fiatal anya haldoklik, míg egy
idős asszony, aki szeretne meghalni, még mindig talpon van?"
A Péld 3,5-6 jutott eszembe, és rádöbbentem, hogy az életben
sok dolgot nem tudunk megérteni. De ha kérdéseinket Isten
elé tárjuk, békességre jutunk.
Jób megtapasztalta, hogy a kérdéseket Isten szívesen
fogadja, de ő a Teremtő és a világegyetem fenntartója. Nem
tudjuk megérteni az ő végtelen bölcsességét és hatalmát, de
rábízhatjuk magunkat és kérdéseinket jóságára és
szeretetére.

Imádság: Mennyei Atyánk, köszönjük végtelen szereteted és
ígéreted, hogy velünk vagy. Segíts, hogy bízzunk benned, és
ne a saját értelmünkre támaszkodjunk. Ámen.

Isten mindig szívesen fogad minket kérdéseinkkel együtt.
                  Joyce W. Bohn (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZOCIÁLIS MUNKÁSOKÉRT!