Csendes Percek aprilis 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 3., Szo, 04:00:01 CEST

                     2004. április 3. szombat

Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem
áll a vétkesek útjára, és nem ül a csúfolódók székére,
hanem az ÚR törvényében gyönyörködik, és az ő törvényéről
elmélkedik éjjel-nappal.
Olyan lesz, mint a folyóvíz mellé ültetett fa, amely
idejében megtermi gyümölcsét, és nem hervad el a lombja.
Minden sikerül, amit tesz.
Nem így járnak a bűnösök, hanem úgy, mint a polyva, amelyet
szétszór a szél.
Ezért nem állhatnak meg a bűnösök az ítélet idején és a
vétkesek az igazak közösségében.
Mert ismeri az ÚR az igazak útját, a bűnösök útja pedig
semmibe vész.
Zsolt 1.

                    AZ EGYSZERŰ IGAZSÁG

Hanem az Úr törvényében gyönyörködik, és az ő törvényéről
elmélkedik éjjel-nappal. Olyan lesz, mint a folyóvíz mellé
ültetett fa. (Zsolt 1,2-3)

A főiskola elvégzése után dolgozni kezdtem, megházasodtam,
és gyermekeim születtek. Lassan kezdtem elveszíteni Isten
iránti szenvedélyemet, közelségének megtapasztalását. Nem
hirtelen szűnt meg mindez, hanem csak szép lassan,
fokozatosan. Úgy gondoltam, hogy mindez az emberek és az
életkörülmények elkerülhetetlen következménye. Úgy tűnt,
hogy a fiatalkori, bensőséges kapcsolatom Istennel felnőtt
korban nem folytatható.
Érzékeltem magamban a változást: egyre kevésbé számoltam már
Isten vezetésével az életem dolgaiban. Aztán egy nap azon
kaptam magam, hogy kisbabámnak fennhangon olvasom a Bibliát,
csak azért, hogy megnyugtassam. Már réges-régen elaludt, s
én még tovább olvastam. Megszégyenülve döbbentem rá, hogy
hosszú hónapok teltek el, mióta egyetlen részt elolvastam
volna a Szentírásból.
Azon a napon újra megtaláltam Istent és rájöttem, hogy nem ő
hagyott cserben engem, hanem sokkal inkább én voltam az, aki
nem vettem tudomást róla! Megtapasztaltam azt az egyszerű
igazságot, hogy Isten igéjén keresztül beszél hozzám.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy igéden keresztül
megszólítasz bennünket, és mindig elfogadsz, ha kereső
szívvel fordulunk hozzád. Ámen.

Isten egy életre szóló kapcsolatra hív.
                    Holly Dickson-Ramos (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES SZÜLŐKÉRT!