Csendes Percek aprilis 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 2., P, 04:00:01 CEST

                     2004. április 2. péntek

Öltsetek tehát magatokra - mint Isten választottai, szentek
és szeretettek - könyörületes szívet, jóságot, alázatot,
szelídséget, türelmet. Viseljétek el egymást, és bocsássatok
meg egymásnak, ha valakinek panasza volna valaki ellen:
ahogyan az Úr is megbocsátott nektek, úgy tegyetek ti is.
Mindezek fölé pedig öltsétek fel a szeretetet, mert az
tökéletesen összefog mindent. És a Krisztus békessége
uralkodjék a szívetekben, hiszen erre vagytok elhíva az egy
testben. És legyetek háládatosak. Amit pedig szóltok vagy
cselekesztek, mind az Úr Jézus nevében tegyétek, hálát adva
az Atya Istennek őáltala.
Kol 3,12-15. 17.

                         ÁLDÁS VAGY ÁTOK?

Áldjátok azokat, akik üldöznek titeket; áldjátok és ne
átkozzátok. (Róm 12,14)

Egy idősek otthonában dolgozom. Az egyik lakó azzal vádolt
meg, hogy durván kiabáltam vele, miközben feltálaltam az
ételt. A főnököm magához hívatott, hogy megbeszéljük az
incidenst. Nagyon is kedves voltam ehhez az asszonyhoz,
úgyhogy egészen meglepett és felzaklatott a dolog.
Később, bibliaolvasás közben a rómaiakhoz írt levél egyik
verse különösen sokat jelentett számomra. Isten segítségével
megértettem, hogy a vádlóm tettének oka a félelem és a
magányosság. Valószínűleg egész életében senki sem törődött
vele annyira, hogy imádkozott volna érte. Békesség töltötte
el a szívemet, amint sértődöttségemet átadtam Istennek.
Ekkor Isten vágyat és készséget adott, hogy imádkozzak ezért
az asszonyért.
Ha hamis vádak érnek bennünket, választhatunk, hogy
sérelmeinken rágódunk, vagy úgy szeretünk, ahogy Krisztus,
és imádkozunk vádlóinkért Isten áldását kérve életükre.
Isten jóra fordította kapcsolatomat ezzel az asszonnyal.
Újra megköszönöm Istennek, hogy megtanított átkozódás
helyett áldást mondani.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy elveszed fájdalmainkat,
és megtanítasz egymás áldására lenni. Ámen.

Amikor sérelmeinket átadjuk Istennek, fájdalmainkat
békességre cseréli.
                         Mel Hock (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDŐSEK GONDOZÓIÉRT!